A+ A A-

Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.

 VIII. Recrutarea auditorilor

15. Auditorii interni din cadrul Compartimentului Audit Public Intern pot participa ca membri în comisiile de concurs, respectiv de contestaţii, constituite în vederea ocupării funcţiilor publice de auditor public intern din cadrul structurii subordonate, la solicitarea Compartimentului Juridic, Resurse Umane, Salarizare și IT;

IX. Sistemul de control intern managerial

16. Asigură implementarea cerinţelor standardului specific de audit intern din cadrul sistemului de control intern managerial al instituţiei, conform prevederilor legislaţiei în vigoare;

17. Răspunde de respectarea Normelor Metodologice privind exercitarea activităţii de audit intern şi a Cartei auditului public intern, precum și de respectarea Codului privind conduita etică a auditorilor interni.

18. Răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;

19. Răspunde la solicitările altor structuri din cadrul structurii subordonate, ale SAPI-A.N.S.V.S.A. şi ale persoanelor fizice sau juridice, privind domeniile de competenţă, conform legislaţiei în vigoare;

20. Realizează şi alte activităţi dispuse de conducătorul instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice și limitărilor prevăzute de lege funcției de audit.

(7) În realizarea misiunilor de audit public intern, în cazul în care sunt necesare cunoştinţe de strictă specialitate pentru realizarea obiectivelor, pot fi contractate servicii de expertiză/consultanţă din afara instituţiei sau cooptaţi specialişti din sistemul sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.

(8) Compartimentul Audit Public Intern realizează auditul public intern asupra tuturor activităților desfășurate de I.I.S.P.V., cel puțin o dată la 4 ani, iar prioritizarea misiunilor de audit intern se face pe baza analizei de risc și a solicitărilor Curții de Conturi a României.

(9) Prin excepție de la prevederile alin. (8), cu aprobarea directorului se poate depăși termenul de 4 ani, cu cel mult un an, cu respectarea prevederilor legale.

          Art. 23. (1) Compartimentul Informare publică şi Relaţii cu Presa are următoarele atribuţii şi responsabilităţi specifice:

         a) în domeniul informării publice:

1. comunicarea din oficiu a informaţiilor considerate prin lege ca fiind de interes public prin afişare la sediul institutului sau prin publicare în Monitorul Oficial al României sau în mijloacele de informare în masă, precum şi în pagina de Internet proprie sau direct, prin consultarea lor la sediul institutului;

2. asigură transparenţa decizională a I.I.S.P.V., în condiţiile legii;

3. furnizarea în scris, la solicitarea scrisă sau verbală a persoanelor fizice sau juridice, a informaţiilor de interes public, cu respectarea termenelor legale;

4. participă la elaborarea anuală a unui buletin informativ şi asigură publicarea acestuia;

5. asigură disponibilitatea în format scris – la avizier, sub formă de broşuri sau electronic, dischete, CD, pagina de Internet – a informaţiilor comunicate din oficiu;

6. ţine evidenţa solicitărilor şi a răspunsurilor, precum şi a chitanţelor remise de solicitanţi privind plata costurilor de copiere a materialelor solicitate;

7. întocmeşte anual un raport privind accesul la informaţiile de interes public;

       b) în domeniul relaţiilor institutului cu presa:

1. să furnizeze ziariştilor, prompt şi complet, orice informaţie de interes public care priveşte activitatea instituţiei, cu respectarea prevederilor legale;

2. să informeze în timp util şi să asigure accesul ziariştilor la activităţile şi acţiunile de interes public organizate de instituţie;

3. să asigure, periodic sau de fiecare dată când activitatea instituţiei prezintă un interes public imediat, difuzarea de comunicate, informări de presă, organizarea de conferinţe de presă, interviuri sau briefinguri.

         (2) Personalul din cadrul Compartimentului Informare publică şi Relaţii cu Presa contribuie în actul oficial de control, potrivit atribuţiilor specifice stabilite prin prezentul regulament de organizare şi funcţionare, sprijinind prin aceasta controlul respectării legislaţiei aplicabile în domeniile de activitate.

26-11-2024
Persoane juridice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane juridice contul poate fi creat prin trimiterea unui e-mail la adresa portalvet@iispv.ro și constă în transmiterea formularului de solicitare a contului completat, semnat și atașat.

Descărcați formularul de solicitare CONT de AICI.

Persoanele juridice care doresc să creeze cont la alte institutii din cadrul ANSVSA (D.S.V.S.A. , I.D.S.A. și I.C.P.B.M.V.) se pot adresa direct la adresele de e-mail portalvet-[judet]@ansvsa.ro, portalvet@idah.ro  și  portalvet@icbmv.ro.


Important! După crearea unui cont în ATLASvetPORTAL în cadrul județului pe raza caruia este înregistrat sediul social al solicitantului, nu se mai poate genera un cont nou pentru aceeași persoana juridică.

26-11-2024
Persoane fizice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane fizice contul se crează utilizând codul unic imprimat pe Cererea de analize, aflat la finalul documentului, împreună cu CNP-ul personal.

Aici se poate adauga contul nou – https://portal.ansvsa.ro/authentication/signup

Sondaje

In ce conditii colaborati cu I.I.S.P.V.?

Conditii de colaborare excelente - 66.7%
Conditii bune de colaborare - 13.8%
Conditii nu prea bune de colaboare - 18.7%

Total voturi: 123
Votarea pentru acest sondaj s-a incheiat! pornit: 09 Ian 2020 - 00:00