A+ A A-

Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.

      c) în domeniul salarizării:

1. menţine şi imbunătăţeste sistemul de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;

2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;

3. calculează și întocmeşte statele de plată a salariilor, pe baza foilor colective de prezenţă;

4. verifică documentele care stau la baza întocmirii foilor colective de prezență precum și concordanța dintre acestea;

5. calculează şi asigură plata  concediilor medicale de boala, sarcina şi lauzie precum şi a concediilor de odihna;

6. prezintă Serviciului economic şi administrativ situaţia recapitualtivă a salariilor, însoţită de toate documentele şi avizele necesare pentru înregistrarea în contabilitate și plata acestora;

7. colaborează cu banca pentru realizarea cardurilor de debit pentru angajaţii I.I.S.P.V., conform legii;

8. calculează, întocmeşte şi răspunde de documentaţia privind obligaţiile de plată către bugetul de stat şi bugetul asigurărilor sociale de stat, precum şi alte datorii ce privesc drepturile salariale;

9. întocmeşte lunar situaţia monitorizării cheltuielilor de personal, asigurând concordanţa datelor cu plăţile nete din execuţia bugetară;

10. respectă prevederile referitoare la virarea în termenul legal a sumelor stabilite drept obligaţii ale salariaţilor şi ale institutiei către bugetul statului;

11. întocmeşte documentația necesară acordării voucherelor de vacanta/indemnizațiilor de vacanţă și a indemnizație de hrană;

12. întocmeste fişele fiscale anuale ale salariaţilor precum şi ale persoanelor lichidate în cursul anului;

13. asigura actualizarea programului de calcul a salariilor şi baza de date aferentă;

14. elaborează și transmite, la termenele stabilite,  răspunsurile chestionarelor transmise de Institutul Naţional de Statistica - Chestionar  privind Indicatorii pe tremen scurt în servicii - SERV TS,  Ancheta locurilor de muncă vacante, Costul anual al forţei de munca.

15. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;

16. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

       d) în domeniul IT:

1. menţine şi imbunătăţeste sistemul de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;

2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;

3. stabileşte necesarul de tehnică de calcul, precum şi aplicaţiile informatice ce urmează a fi achiziţionate pe parcursul unui an calendaristic;

4. desfăşoară activităţi de analiză a sistemului informatic al I.I.S.P.V. şi optimizează împreună cu şefii de compartimente problemele de monitorizare a întregii activităţi a institutului;

5. se documentează în vederea găsirii celor mai moderne soluţii de prelucrare a datelor, atât din punct de vedere hardware cât şi software;

6. administrează pagina Web a institutului şi asigură condiţiile necesare în vederea publicării informaţiilor de către structurile responsabile;

7. realizează schimbul de informaţii, prin mijloace electronice, dintre institut şi autorităţile centrale, precum şi cu alţi parteneri din ţară şi străinătate; în condiţiile legii asigură protecţia acestor informaţii;

8. asigură condiţiile necesare pentru tranzacţionarea datelor prin intermediul reţelei locale precum şi stocarea şi protecţia acestora în serverul de fişiere;                              

9. întreprinde toate măsurile necesare pentru a menţine echipamentele de calcul din dotarea institutului în stare optimă de funcţionare;

10. acordă asistenţă tehnică compartimentelor I.I.S.P.V. în implementarea, întreţinerea şi exploatarea sistemului informatic;

11. administrează reţeaua Internet şi Intranet existentă în cadrul  I.I.S.P.V., realizând totodată proiectul de extindere a acesteia, în funcţie de necesar;

12. gestionează conectarea utilizatorilor din cadrul institutului la reţeaua Internet;

13. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;

14. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

          (2) Personalul din cadrul Compartimentului Juridic, Resurse umane, Salarizare şi IT contribuie în actul oficial de control, potrivit atribuţiilor specifice stabilite prin prezentul regulament de organizare şi funcţionare, sprijinind prin aceasta controlul respectării legislaţiei aplicabile în domeniile de activitate.

    Art. 22. - (1) Compartimentul Audit Public Intern este organizat conform prevederilor legislaţiei naţionale şi europene în vigoare, ca o structură funcţională, în subordinea directă a directorului I.I.S.P.V.; activitatea compartimentului este coordonată de un coordonator numit prin decizie a directorului I.I.S.P.V., în condiţiile prevăzute de lege.

(2) Auditul public intern se exercită asupra tuturor activităţilor desfăşurate de către I.I.S.P.V., inclusiv asupra sistemului de control oficial astfel cum este definit de legislaţia naţională şi europeană în vigoare.

(3) Verificările privind legalitatea şi regularitatea, necesare realizării misiunilor de audit se pot efectua inclusiv la nivelul persoanelor fizice şi juridice aflate în legătură, inclusiv contractuală, cu structura auditată.

(4) Auditorii interni au acces la toate datele şi informaţiile, inclusiv la cele existente în format electronic, pe care le consideră relevante pentru scopul şi obiectivele precizate în ordinul de serviciu.

(5) Coordonatorul Compartimentului Audit Public Intern participă, fără drept de vot, cu rol consultativ, la reuniunile conducerii entităţii publice sau ale oricărei altei comisii, oricărui altui consiliu sau comitet cu atribuţii în domeniul guvernanţei entităţii, managementului riscului şi controlului intern la care prezenţa sa este necesară.

Sondaje

In ce conditii colaborati cu I.I.S.P.V.?

Conditii de colaborare excelente - 66.7%
Conditii bune de colaborare - 13.8%
Conditii nu prea bune de colaboare - 18.7%

Total voturi: 123
Votarea pentru acest sondaj s-a incheiat! pornit: 09 Ian 2020 - 00:00