A+ A A-

Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.

      b) în domeniul resurselor umane:

1. menţine şi imbunătăţeste sistemul de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;

2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;

3. răspunde de gestionarea şi evidenţa resurselor umane, precum şi de salarizarea personalului institutului;

4. împreună cu compartimentele de specialitate din I.I.S.P.V, asigură întocmirea  Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al institutului;

5. elaborează Regulamentul de Ordine Interioară al institutului şi urmăreşte aplicarea acestuia;

6. întocmeşte organigrama institutului, statul de funcţii şi statul nominal, le prezintă spre aprobare Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi răspunde de aplicarea strictă a normelor de structură aprobate, cu încadrarea în fondul de salarii alocat;

7. întocmeşte state de funcţii, în conformitate cu structura organizatorică aprobată, în limita prevederilor bugetare,  şi actualizează statele de funcţii conform dispoziţiilor legale;

8. stabileşte drepturile salariale ale personalului şi asigură modificarea salariilor de bază şi a sporurilor, conform reglementarilor  legale;

9. întocmeşte evidenţa numerică şi nominală pe funcţii, categorii, clase, grade şi trepte profesionale a personalului;

10. întocmeşte proiectul de buget privind cheltuielile cu salariile, numărul maxim de posturi în structura de personal propusă şi fondul aferent salariilor de bază;

11. acorda consiliere structurilor din  cadrul I.I.S.P.V. cu privire la elaborarea fișelor de post și a efectuării evaluării performanțelor profesionale individuale;

12. urmăreşte întocmirea fişei postului pentru fiecare salariat, asigură înmânarea acesteia titularului la angajare şi o arhivează în dosarul de personal;

13. verifică şi răspunde de aplicarea normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale salariaţilor, conform actelor normative în  vigoare;

14. asigură, potrivit legii, organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi promovare a personalului, precum și secretariatul comisiilor de concurs, prin persoana desemnată;

15. întocmeşte anunţurile pentru organizarea concursurilor în vederea ocupării posturilor vacante şi asigură publicarea acestora;

16. împreună cu şeful de compartiment elaborează şi coordonează activitatea funcţionarilor publici debutanţi pe parcursul perioadei de stagiu, cu finalizare în propunere de definitivare sau nu în funcţia publică;

17. întocmeşte Planul anual de perfecționare a personalului, bugetul de venituri şi cheltuieli, elaborează contractele incheiate de instituţie cu salariaţii care urmează cursuri de perfecţionare pe o perioadă mai mare de 90 de zile;

18. întocmeşte anual Planul de ocupare a funcţiilor publice vacante din cadrul institutului, le transmite spre avizare Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, denumită în contiuare A.N.F.P., şi urmareşte modul de respectare a acestora;

19. întocmeşte graficul privind programarea concediilor de odihnă, urmăreşte modul de efectuare a acestuia, ţine evidenţa concediilor suplimentare şi fără plată;

20. întocmeşte rapoarte statistice privind activitatea de salarizare şi personal;

21. răspunde, potrivit legii, de întocmirea documentelor privind încadrarea, transferarea, delegarea, detaşarea, încetarea raporturilor de serviciu;urmareşte evidenţa mişcărilor de personal între compartimentele de specialitate şi între cele funcţionale, a detaşărilor şi delegării de competenţe;

22. colaborează cu A.N.F.P. pentru realizarea atribuţiilor privind organizarea, salarizarea, resursele umane şi perfecționarea salariaţilor din cadrul I.I.S.P.V.;

23. actualizează baza de date privind evidenţa funcţiei publice şi a funcţionarilor publici şi asigură transmiterea către A.N.S.V.S.A. şi A.N.F.P. a modificărilor intervenite în situația funcționarilor publici, conform prevederilor H.G. nr. 553/2009 privind stabilirea unor măsuri cu privire la evidența funcțiilor publice și a funcționarilor publici;

24. comunică CAS-MB, în termenul prevăzut de lege, informaţiile privind apariţia stării de incapacitate temporară a salariaţilor;

25. întocmeşte Registrul general de evidenţă a salariaţilor - Revisal şi comunică ITM orice modificare aelementelor de identificare şi salarizare a personalului contractual în termenele prevăzute de lege;

26. întocmeşte contractele individuale de muncă ale salariaţilor şi actele adiţionale, deciziile privind încadrarea, promovarea, avansarea, sancţionarea, modificarea, suspendarea sau încetarea raporurilor de muncă sau de serviciu ale salariaţilor;

27. răspunde de gestionarea și actualizarea dosarele personale şi profesionale ale salariaţilor, în conformitate cu prevderile legale;

28. eliberează adeverinţe şi a alte documente de personal solicitate de salariaţi;

29. gesionează legitimațiile de serviciu și cardurile de acces în instituție și asigură recuperarea lor de la salariații care încetează raportul de serviciu/muncă;

30. întocmeşte și arhivează notele de lichidare, de transfer şi eliberează documentele de personal celor în cauza;

31. gestionează declaraţiile de interese şi declaraţiile de avere ale funcţionarilor publici din cadrul I.I.S.P.V.;

32. înregistrează şi păstrează notele de serviciu primite de la A.N.S.V.S.A., hotărârile consiliului de conducere şi deciziile emise de conducerea institutului, asigură multiplicarea şi difuzarea acestora la compartimentele interesate;

33. gestionează și arhivează toate actele administrative emise de conducătorul instituției;

34. răspunde de organizarea şedintelor consiliului de conducere şi a audienţelor;

35. asigură activitatea de secretariat a consiliului de conducere şi activitatea de registratură a institutului;

36. răspunde de primirea, înregistrarea, repartizarea  corespondenţei, precum şi expedierea acesteia la destinatari, după rezolvare;

37. asigură funcţionarea mijloacelor de comunicaţie din dotare;

38. elaborează, împreună cu conducerea instituţiei, planul de pază a obiectivelor şi bunurilor institutului şi-l prezintă spre aprobare organelor de poliţie;

39. stabileşte modul de efectuare a pazei în institut, necesarul de instalaţii şi mijloace tehnice pentru protecția clădirii;

40. asigură implementarea și respectarea prevederilor legale cu privire la securitatea şi sănătatea în muncă ale salariaților;

41. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;

42. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

26-11-2024
Persoane juridice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane juridice contul poate fi creat prin trimiterea unui e-mail la adresa portalvet@iispv.ro și constă în transmiterea formularului de solicitare a contului completat, semnat și atașat.

Descărcați formularul de solicitare CONT de AICI.

Persoanele juridice care doresc să creeze cont la alte institutii din cadrul ANSVSA (D.S.V.S.A. , I.D.S.A. și I.C.P.B.M.V.) se pot adresa direct la adresele de e-mail portalvet-[judet]@ansvsa.ro, portalvet@idah.ro  și  portalvet@icbmv.ro.


Important! După crearea unui cont în ATLASvetPORTAL în cadrul județului pe raza caruia este înregistrat sediul social al solicitantului, nu se mai poate genera un cont nou pentru aceeași persoana juridică.

26-11-2024
Persoane fizice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane fizice contul se crează utilizând codul unic imprimat pe Cererea de analize, aflat la finalul documentului, împreună cu CNP-ul personal.

Aici se poate adauga contul nou – https://portal.ansvsa.ro/authentication/signup

Sondaje

In ce conditii colaborati cu I.I.S.P.V.?

Conditii de colaborare excelente - 66.7%
Conditii bune de colaborare - 13.8%
Conditii nu prea bune de colaboare - 18.7%

Total voturi: 123
Votarea pentru acest sondaj s-a incheiat! pornit: 09 Ian 2020 - 00:00