- Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.
- Conducerea IISPV
- Serviciul Microbiologie
- Pagina 4
- Serviciul Chimie şi Radioactivitate
- Pagina 6
- Serviciul Control Reziduuri
- Pagina 8
- Serviciul Nutriţie Animală şi Controlul Contaminanţilor
- Pagina 10
- Serviciul Epidemiologie şi Sănătate Publică Veterinară
- Compartimentul Managementul Calitatii
- Compartimentul Cercetare-Dezvoltare
- Serviciul Economic şi Administrativ
- Pagina 15
- Pagina 16
- Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Salarizare şi IT
- Pagina 18
- Compartimentul Audit Public Intern
- Pagina 20
- Compartimentul Informare publică şi Relaţii cu Presa
- Structura de securitate
- Dispozitii Finale
- Toate paginile
b) în domeniul resurselor umane:
1. menţine şi imbunătăţeste sistemul de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;
2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;
3. răspunde de gestionarea şi evidenţa resurselor umane, precum şi de salarizarea personalului institutului;
4. împreună cu compartimentele de specialitate din I.I.S.P.V, asigură întocmirea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al institutului;
5. elaborează Regulamentul de Ordine Interioară al institutului şi urmăreşte aplicarea acestuia;
6. întocmeşte organigrama institutului, statul de funcţii şi statul nominal, le prezintă spre aprobare Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi răspunde de aplicarea strictă a normelor de structură aprobate, cu încadrarea în fondul de salarii alocat;
7. întocmeşte state de funcţii, în conformitate cu structura organizatorică aprobată, în limita prevederilor bugetare, şi actualizează statele de funcţii conform dispoziţiilor legale;
8. stabileşte drepturile salariale ale personalului şi asigură modificarea salariilor de bază şi a sporurilor, conform reglementarilor legale;
9. întocmeşte evidenţa numerică şi nominală pe funcţii, categorii, clase, grade şi trepte profesionale a personalului;
10. întocmeşte proiectul de buget privind cheltuielile cu salariile, numărul maxim de posturi în structura de personal propusă şi fondul aferent salariilor de bază;
11. acorda consiliere structurilor din cadrul I.I.S.P.V. cu privire la elaborarea fișelor de post și a efectuării evaluării performanțelor profesionale individuale;
12. urmăreşte întocmirea fişei postului pentru fiecare salariat, asigură înmânarea acesteia titularului la angajare şi o arhivează în dosarul de personal;
13. verifică şi răspunde de aplicarea normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale salariaţilor, conform actelor normative în vigoare;
14. asigură, potrivit legii, organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi promovare a personalului, precum și secretariatul comisiilor de concurs, prin persoana desemnată;
15. întocmeşte anunţurile pentru organizarea concursurilor în vederea ocupării posturilor vacante şi asigură publicarea acestora;
16. împreună cu şeful de compartiment elaborează şi coordonează activitatea funcţionarilor publici debutanţi pe parcursul perioadei de stagiu, cu finalizare în propunere de definitivare sau nu în funcţia publică;
17. întocmeşte Planul anual de perfecționare a personalului, bugetul de venituri şi cheltuieli, elaborează contractele incheiate de instituţie cu salariaţii care urmează cursuri de perfecţionare pe o perioadă mai mare de 90 de zile;
18. întocmeşte anual Planul de ocupare a funcţiilor publice vacante din cadrul institutului, le transmite spre avizare Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, denumită în contiuare A.N.F.P., şi urmareşte modul de respectare a acestora;
19. întocmeşte graficul privind programarea concediilor de odihnă, urmăreşte modul de efectuare a acestuia, ţine evidenţa concediilor suplimentare şi fără plată;
20. întocmeşte rapoarte statistice privind activitatea de salarizare şi personal;
21. răspunde, potrivit legii, de întocmirea documentelor privind încadrarea, transferarea, delegarea, detaşarea, încetarea raporturilor de serviciu;urmareşte evidenţa mişcărilor de personal între compartimentele de specialitate şi între cele funcţionale, a detaşărilor şi delegării de competenţe;
22. colaborează cu A.N.F.P. pentru realizarea atribuţiilor privind organizarea, salarizarea, resursele umane şi perfecționarea salariaţilor din cadrul I.I.S.P.V.;
23. actualizează baza de date privind evidenţa funcţiei publice şi a funcţionarilor publici şi asigură transmiterea către A.N.S.V.S.A. şi A.N.F.P. a modificărilor intervenite în situația funcționarilor publici, conform prevederilor H.G. nr. 553/2009 privind stabilirea unor măsuri cu privire la evidența funcțiilor publice și a funcționarilor publici;
24. comunică CAS-MB, în termenul prevăzut de lege, informaţiile privind apariţia stării de incapacitate temporară a salariaţilor;
25. întocmeşte Registrul general de evidenţă a salariaţilor - Revisal şi comunică ITM orice modificare aelementelor de identificare şi salarizare a personalului contractual în termenele prevăzute de lege;
26. întocmeşte contractele individuale de muncă ale salariaţilor şi actele adiţionale, deciziile privind încadrarea, promovarea, avansarea, sancţionarea, modificarea, suspendarea sau încetarea raporurilor de muncă sau de serviciu ale salariaţilor;
27. răspunde de gestionarea și actualizarea dosarele personale şi profesionale ale salariaţilor, în conformitate cu prevderile legale;
28. eliberează adeverinţe şi a alte documente de personal solicitate de salariaţi;
29. gesionează legitimațiile de serviciu și cardurile de acces în instituție și asigură recuperarea lor de la salariații care încetează raportul de serviciu/muncă;
30. întocmeşte și arhivează notele de lichidare, de transfer şi eliberează documentele de personal celor în cauza;
31. gestionează declaraţiile de interese şi declaraţiile de avere ale funcţionarilor publici din cadrul I.I.S.P.V.;
32. înregistrează şi păstrează notele de serviciu primite de la A.N.S.V.S.A., hotărârile consiliului de conducere şi deciziile emise de conducerea institutului, asigură multiplicarea şi difuzarea acestora la compartimentele interesate;
33. gestionează și arhivează toate actele administrative emise de conducătorul instituției;
34. răspunde de organizarea şedintelor consiliului de conducere şi a audienţelor;
35. asigură activitatea de secretariat a consiliului de conducere şi activitatea de registratură a institutului;
36. răspunde de primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenţei, precum şi expedierea acesteia la destinatari, după rezolvare;
37. asigură funcţionarea mijloacelor de comunicaţie din dotare;
38. elaborează, împreună cu conducerea instituţiei, planul de pază a obiectivelor şi bunurilor institutului şi-l prezintă spre aprobare organelor de poliţie;
39. stabileşte modul de efectuare a pazei în institut, necesarul de instalaţii şi mijloace tehnice pentru protecția clădirii;
40. asigură implementarea și respectarea prevederilor legale cu privire la securitatea şi sănătatea în muncă ale salariaților;
41. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
42. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.