A+ A A-

Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.

         Art. 21. (1) Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Salarizare şi  IT are următoarele atribuţii şi responsabilităţi specifice:

        a) în domeniul juridic:

1. menţine şi imbunătăţeşte sistemul de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;

2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;

3. colaborează cu structurile din cadrul I.I.S.P.V. în vederea aplicării legislaţiei în vigoare;

4. urmăreşte şi asigură respectarea Constituţiei şi a tuturor actelor normative în vigoare;

5. analizează, definitivează şi avizează, după caz, toate ordinele de deplasare în străinătate pentru personalul din cadrul I.I.S.P.V.;

6. participă în calitate de membru în comisiile de evaluare a ofertelor constituite în cadrul procedurilor de achiziţie publică precum şi în alte comisii şi grupuri de lucru, ori de câte ori este numit prin decizia directorului institutului;

7. acordă consultanţă juridică personalului I.I.S.P.V. pe problemele din domeniul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor. Consultanţa juridică se acordă strict în relaţie cu exercitarea atribuţiilor de serviciu ale diferitelor structuri din cadrul I.I.S.P.V. şi cu formularea răspunsurilor către terţi. Consultanţa juridică se acordă exclusiv în interesul instituţiei publice, prioritar structurilor cu responsabilităţi de natură financiară, managerială şi de gestionare a resurselor umane.

8. formulează în scris acţiuni, întâmpinări, apeluri, recursuri în care I.I.S.P.V. este parte;

9. asigură reprezentarea procesuală a I.I.S.P.V. în faţa instanţei de judecată şi a parchetelor de pe lângă instanţe, în baza delegaţiei de împuternicire emisă de reprezentantul legal al I.I.S.P.V.;

10. iniţiază acţiuni de recuperare a creanţelor I.I.S.P.V., inclusiv prin forme de executare silită şi lichidare judiciară a debitului, la solicitarea serviciului de specialitate;

11. întocmeste orice alte acte de procedură în care este implicat I.I.S.P.V.;

12. întocmeşte un registru, potrivit legii, în care ţine evidenţa tuturor cauzelor aflate pe rolul instanţelor de judecată;

13. analizează şi avizează pentru legalitate:

          i) proiectele de decizii întocmite pentru încheierea, modificarea sau încetarea raporturilor de serviciu sau, dupa caz, a contractelor individuale de muncă privind salariaţii institutului;

          ii) deciziile de imputare;

          iii) orice document care este de natură să angajeze răspunderea patrimonială a instituţiei ori să aducă atingere drepturilor şi intereselor legimite ale acesteia sau personalului propriu;

14. întocmeşte şi avizează de legalitate contractele şi actele adiţionale la contractele încheiate de I.I.S.P.V.;

15. informează personalul din cadrul I.I.S.P.V. cu privire la actele normative de interes pentru activitatea desfăşurată, publicate în Monitorul Oficial al României;

16. participă la şedinţele Comisei de disciplină, conform deciziei directorului institutului;

17. ţine evidenţa contractelor şi actelor adiţionale la contractele încheiate de I.I.S.P.V., cât şi evidenţa deciziilor emise de directorul institutului;

18. analizează petiţiile şi formulează răspunsurile către petenţi;

19. menţine şi imbunătaţeşte sistemele de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;

20. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi alte documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial, proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;

21. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;

22. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

26-11-2024
Persoane juridice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane juridice contul poate fi creat prin trimiterea unui e-mail la adresa portalvet@iispv.ro și constă în transmiterea formularului de solicitare a contului completat, semnat și atașat.

Descărcați formularul de solicitare CONT de AICI.

Persoanele juridice care doresc să creeze cont la alte institutii din cadrul ANSVSA (D.S.V.S.A. , I.D.S.A. și I.C.P.B.M.V.) se pot adresa direct la adresele de e-mail portalvet-[judet]@ansvsa.ro, portalvet@idah.ro  și  portalvet@icbmv.ro.


Important! După crearea unui cont în ATLASvetPORTAL în cadrul județului pe raza caruia este înregistrat sediul social al solicitantului, nu se mai poate genera un cont nou pentru aceeași persoana juridică.

26-11-2024
Persoane fizice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane fizice contul se crează utilizând codul unic imprimat pe Cererea de analize, aflat la finalul documentului, împreună cu CNP-ul personal.

Aici se poate adauga contul nou – https://portal.ansvsa.ro/authentication/signup

Sondaje

In ce conditii colaborati cu I.I.S.P.V.?

Conditii de colaborare excelente - 66.7%
Conditii bune de colaborare - 13.8%
Conditii nu prea bune de colaboare - 18.7%

Total voturi: 123
Votarea pentru acest sondaj s-a incheiat! pornit: 09 Ian 2020 - 00:00