- Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.
- Conducerea IISPV
- Serviciul Microbiologie
- Pagina 4
- Serviciul Chimie şi Radioactivitate
- Pagina 6
- Serviciul Control Reziduuri
- Pagina 8
- Serviciul Nutriţie Animală şi Controlul Contaminanţilor
- Pagina 10
- Serviciul Epidemiologie şi Sănătate Publică Veterinară
- Compartimentul Managementul Calitatii
- Compartimentul Cercetare-Dezvoltare
- Serviciul Economic şi Administrativ
- Pagina 15
- Pagina 16
- Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Salarizare şi IT
- Pagina 18
- Compartimentul Audit Public Intern
- Pagina 20
- Compartimentul Informare publică şi Relaţii cu Presa
- Structura de securitate
- Dispozitii Finale
- Toate paginile
c) în domeniul achiziţiilor publice:
1. menţine şi imbunătăţeste sistemul de control intern/managerial, conform reglementărilor în vigoare;
2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;
3. răspunde de achiziţiile de bunuri, servicii şi lucrări prevăzute în programul anual al achiziţiilor publice, în vederea realizării Programului strategic şi a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor;
4. colaborează cu secţiile de specialitate în vederea stabilirii cerinţelor anuale de aprovizionare precum şi a necesităţilor de aprovizionare care apar în situaţii de urgenţă;
5. centralizează referatele de necesitate şi oportunitate a achiziţiilor şi întocmeşte Programul anual al achiziţiilor publice în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
6. efectuează studiul de piaţa cu privire la furnizorii şi prestatorii de bunuri, servicii şi lucrări ce fac obiectul programului de achiziţii;
7. urmăreşte corelarea cerinţelor de achiziţii prevăzute a fi obţinute prin diferite surse de finanţare: Bugetul naţional, PHARE, Banca Mondială, Fondurile structurale, etc;
8. colaborează cu specialiştii din institut pentru elaborarea completă şi corectă a specificaţiilor tehnice pentru bunurile ce urmează a fi achiziţionate, a termenilor de referinţă pentru contractele de asistenţă tehnică precum şi a cerinţelor tehnice pentru lucrările ce vor fi contractate;
9. aplică şi finalizează procedurile de atribuire, inclusiv întocmirea contractelor de achiziţii publice. Urmăreşte derularea contractelor de bunuri/servicii şi lucrări, urmărind executarea lor, sesizează partenerii contractuali asupra nerespectării termenelor sau altor obligaţii contractuale şi propune măsuri pentru recuperarea eventualelor prejudicii conform clauzelor contractuale;
10. constituie, arhivează şi gestionează dosarele de achiziţii publice;
11. întocmeşte documentaţia de atribuire a contractelor, în baza caietelor de sarcini elaborate de compartimentele utilizatoare, în concordanţă cu prevederile legislaţiei în materie;
12. întocmeşte formalităţile de publicitate pentru procedurile de achiziţii publice. Stabileşte modalitatea de organizare a procedurilor de achiziţii publice, în funcţie de valoarea surselor financiare aprobate;
13. transmite spre publicare anunturi privind achizitiile publice catre Sistemul Electronic de Achizitii Publice;
14. elaboreaza, dupa caz, coordoneaza activitatea de elaborare a documentaţiei de atribuire, a documentelor-suport, precum şi a strategiei de contractare pentru organizarea şi derularea procedurilor de achiziţii publice de produse, servicii sau lucrări, pe baza documentelor prevazute la pct. 3;
15. oferă relaţii, clarificări, completări referitoare la documentaţia de atribuire, la solicitarea ofertanţilor, în limitele stabilite de specificul legislaţiei în vigoare;
16. asigura respectarea procedurilor stabilite prin lege pentru achiziţiile publice realizate în cadrul implementarii proiectelor cu asistenţă externă şi elaborează documentaţia de atribuire ori, în cazul organizării unui concurs de soluţii, documentaţia aferentă procedurilor de achiziţie;
17. se ocupă de efectuarea achiziţiilor directe, conform legislaţiei în vigoare, în urma notelor de oportunitate/referatelor primite;
18. colaborează şi transmite către A.N.A.P. acţiunile întreprinse pentru derularea procedurii de achiziţie;
19. colaborează cu A.N.S.V.S.A. în vederea derulării procedurilor de achiziţie a bunurilor din surse de finanţare nerambursabile sau din împrumuturi;
20. urmăreşte şi execută derularea dotărilor cu aparatură şi utilaje de laborator prevăzute în planul de investiţii din punct de vedere fizic şi valoric;
21. verifică facturile pentru legalitate, regularitate şi realitatea operaţiunilor ce fac obiectul lucrărilor de investiţii;
22. îndeplineşte, conform legislaţiei în vigoare, orice alte sarcini specifice acestui domeniu transmise de către A.N.S.V.S.A.;
23. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
24. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.
(2) Personalul din cadrul Serviciului Economic şi Adminsitrativ contribuie în actul oficial de control, potrivit atribuţiilor specifice stabilite prin prezentul regulament de organizare şi funcţionare, sprijinind prin aceasta controlul respectării legislaţiei aplicabile în domeniile de activitate.