A+ A A-

Regulament de organizare si functionare al I.I.S.P.V.

 b) în domeniul administrativ:

1. menţine şi îmbunătăţeşte sistemul de control intern managerial, conform reglementărilor în vigoare;

2. elaboreazăşi implementeazăprocedurile specifice, instrucţiunile de lucru, precumşi toate documentele specifice structurii, în cadrulsistemului de control intern/managerial proiectat şi implementatlanivelul I.I.S.P.V.;

3. administrează bunurile proprietate publică şi privată aflate în patrimoniul institutului, potrivit prevederilor legale;

4. păstrează în cele mai bune condiţii rezerva de materiale din magazia proprie, precum şi toate bunurile depuse spre păstrare în aceasta magazie, prin gestionarul desemnat, persoana care raspunde material, administrativ şi penal de integritatea gestiunii;

5. colaborează cu toate structurile organizatorice pentru asigurarea condiţiilor materiale, tehnice şi administrative necesare acestora pentru buna desfăşurare a activităţii;

6. împreună cu celelalte servicii şi compartimente asigură şi răspunde de aplicarea măsurilor de  protecţia muncii, de respectarea regulilor de prevenire şi stingere a incendiilor precum şi  asigurarea ordinii şi disciplinei în instituţie, potrivit legii;

7. aplică prevederile legale referitoare la confecţionarea, folosirea şi evidenţa ştampilelor şi sigiliilor;

8. întreprinde măsurile necesare funcţionării în bune condiţii a instalaţiilor electrice, sanitare şi de gaze, de presiune cu aburi, aer comprimat, de intreţinere şi reparaţii aparatura, instalaţii, clădiri, mobilier etc.

9. asigură măsurile şi fondurile necesare pentru prevenirea accidentelor de muncă, a îmbolnavirilor profesionale; potrivit legii răspunde şi controlează la toate locurile de muncă aplicarea cu stricteţe a normelor privind protecţia muncii;

10. organizează şi răspunde de modul în care se asigură activitatea de prevenire şi stingere a incendiilor;

11. asigură aprovizionarea şi distribuirea echipamentului de protecţie, a materialelor igienico-sanitare şi a altor materiale prevazute în normative; asigură spălarea şi călcarea echipamentului de protecţie;

12. întocmeşte şi înaintează organismelor abilitate, spre aprobare, documentaţiile necesare obţinerii autorizaţiilor de funcţionare sanitare, sanitar – veterinare, de mediu, protecţia muncii etc;

13. participă, alături de Serviciul Juridic, Resurse Umane, Salarizare şi IT la întocmirea documentaţiei tehnice şi a tabelelor nominale cu locurile de muncă cu condiţii vătămatoare sau periculoase, la care se acorda sporuri sau beneficiază de încadrarea în condiţii deosebite de muncă şi le înaintează spre aprobare organelor abilitate să le autorizeze;

14. asigură curăţenia spaţiilor comune, colectarea şi evacuarea deşeurilor de produse alimentare de origine animală şi hrana pentru animale şi a reziduurilor menajere;

15. asigură transportul  necesarului de materiale, a personalului de specialitate la locurile de intervenţie, a specialiştilor aflaţi în delegaţii la diferite obiective supuse controlului sanitar-veterinar, a conducerii institutului şi a delegaţiilor oficiale;

16. supraveghează modul de folosire şi bună funcţionare a mijloacelor de transport şi asigură aprovizionarea cu piese de schimb, carburanţi şi lubrifianţi pentru acestea; asigură efectuarea reviziilor periodice şi, după caz, a reparaţiilor;

17. asigură buna funcţionare a parcului auto prin întocmirea rapoartelor lunare privind consumul de combustibil, verificarea modului de întocmire, a corectitudinii şi realităţii datelor înscrise în foile de parcurs, asigură evidenţa foilor de parcurs, urmărirea menţinerii consumului de combustibil  în limita prevazută de legislaţia în vigoare, reflectat în foaia de activitate zilnica;

18. asigură organizarea deplasărilor în strainatate ale personalului institutului, în speţă, rezervarea biletelor de transport şi, la cerere, rezervarea serviciilor de cazare;

19. organizează activitatea de arhivă şi întocmeşte Nomenclatorul arhivistic al institutului;

20. îndeplineşte, conform legislaţiei în vigoare, orice alte sarcini specifice acestui domeniu transmise de către A.N.S.V.S.A.;

21. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;

22. duce la îndeplinire şi alte sarcini dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

26-11-2024
Persoane juridice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane juridice contul poate fi creat prin trimiterea unui e-mail la adresa portalvet@iispv.ro și constă în transmiterea formularului de solicitare a contului completat, semnat și atașat.

Descărcați formularul de solicitare CONT de AICI.

Persoanele juridice care doresc să creeze cont la alte institutii din cadrul ANSVSA (D.S.V.S.A. , I.D.S.A. și I.C.P.B.M.V.) se pot adresa direct la adresele de e-mail portalvet-[judet]@ansvsa.ro, portalvet@idah.ro  și  portalvet@icbmv.ro.


Important! După crearea unui cont în ATLASvetPORTAL în cadrul județului pe raza caruia este înregistrat sediul social al solicitantului, nu se mai poate genera un cont nou pentru aceeași persoana juridică.

26-11-2024
Persoane fizice - configurarea contului de acces în ATLAS vet PORTAL

Pentru persoane fizice contul se crează utilizând codul unic imprimat pe Cererea de analize, aflat la finalul documentului, împreună cu CNP-ul personal.

Aici se poate adauga contul nou – https://portal.ansvsa.ro/authentication/signup

Sondaje

In ce conditii colaborati cu I.I.S.P.V.?

Conditii de colaborare excelente - 66.7%
Conditii bune de colaborare - 13.8%
Conditii nu prea bune de colaboare - 18.7%

Total voturi: 123
Votarea pentru acest sondaj s-a incheiat! pornit: 09 Ian 2020 - 00:00